Samodzielna Księgowa
OFERTA PRACY
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe, kierunkowe (rachunkowość, finanse, ekonomia)
- Bardzo dobrej znajomości przepisów ustawy o rachunkowości oraz przepisów podatkowych, w tym zagadnień dot. transakcji wewnątrzwspólnotowych
- Minimum 2 lata doświadczenia na samodzielnym stanowisku księgowym
- Samodzielne sporządzanie sprawozdań
- Umiejętności obsługi programów komputerowych w tym programów finansowych
- Świadczenia w księgowaniu stanów magazynowych i produkcji
- Umiejętności logicznego myślenia, samodzielności, skrupulatności, dociekliwości
- Umiejętności pracy w zespole
- Nastawienia na poszukiwanie rozwiązań
- Zaangażowania w pracę i gotowości do wykazywania własnej inicjatywy
- Rzetelności i odpowiedzialności
- Doświadczenie w przygotowywaniu deklaracji podatkowych oraz w sporządzaniu sprawozdań finansowych
- Bardzo dobra znajomość polskiej Ustawy o Rachunkowości; Ustawy o Podatku Dochodowym i Podatku VAT;
- Dobra znajomość zagadnień ustawy o rachunkowości i KSR;
- Znajomość prawa podatkowego, zasad rachunkowości, PDOF oraz ustawy o VAT
- Doskonała organizacja pracy
- Znajomość pakietu MS Office
- Wysoka kultura osobista i umiejętności komunikacyjne
Twój zakres obowiązków:
- Samodzielne prowadzenie pełnej księgowości firmy handlowo-produkcyjnej zgodnie z obowiązującymi przepisami
- Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych
- Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (GUS, US, ZUS, ARiMR) i audytorami
- Przygotowywanie bieżących analiz i raportów
- Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej dla 24 osób
- Prowadzenie gospodarki magazynowej i rozliczanie produkcji
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych
- Monitorowanie i rozliczanie należności i zobowiązań
- Rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych
- Sporządzenie deklaracji podatkowych (CIT,VAT, PIT) i statystycznych (GUS, Intrastat)
- Współpraca przy audytach wewnętrznych, zewnętrznych oraz kontrolach podatkowych
- Przygotowywanie bieżących analiz i raportów
- Weryfikacja, klasyfikacja i księgowanie dokumentów np. faktur sprzedaży, zakupu, wyciągów bankowych, list płac.
- Dokonywanie płatności w systemie bankowości internetowej
- Kontrola przestrzegania procedur i poprawności zapisów księgowych
- Nadzór nad środkami trwałymi, prowadzenie rejestrów środków trwałych oraz rozliczanie amortyzacji
- Monitorowanie i rozliczanie kont rozrachunkowych (klienci, dostawcy, itp.)
Miejsce pracy: Stąporków, woj. Świętokrzyskie
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV z dopiskiem „Samodzielna Księgowa” na
adres: biuro@selpo.pl
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
“Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez SELPO Sp. z o.o. moich danych osobowych,
zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j.DZ.U. z 2016
r., poz.922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez SELPO Sp. z o.o.
moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.”
Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
kontakt
-
SELPO Sp. z o.o.
Piłsudskiego 101 26-220 Stąporków, Polska - +48 41 374 00 33
- +48 508 685 435
- biuro@selpo.pl