Samodzielna Księgowa

OFERTA PRACY

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe, kierunkowe (rachunkowość, finanse, ekonomia)
  • Bardzo dobrej znajomości przepisów ustawy o rachunkowości oraz przepisów podatkowych, w tym zagadnień dot. transakcji wewnątrzwspólnotowych
  • Minimum 2 lata doświadczenia na samodzielnym stanowisku księgowym
  • Samodzielne sporządzanie sprawozdań
  • Umiejętności obsługi programów komputerowych w tym programów finansowych
  • Świadczenia w księgowaniu stanów magazynowych i produkcji
  • Umiejętności logicznego myślenia, samodzielności, skrupulatności, dociekliwości
  • Umiejętności pracy w zespole
  • Nastawienia na poszukiwanie rozwiązań
  • Zaangażowania w pracę i gotowości do wykazywania własnej inicjatywy
  • Rzetelności i odpowiedzialności
  • Doświadczenie w przygotowywaniu deklaracji podatkowych oraz w sporządzaniu sprawozdań finansowych
  • Bardzo dobra znajomość polskiej Ustawy o Rachunkowości; Ustawy o Podatku Dochodowym i Podatku VAT;
  • Dobra znajomość zagadnień ustawy o rachunkowości i KSR;
  • Znajomość prawa podatkowego, zasad rachunkowości, PDOF oraz ustawy o VAT
  • Doskonała organizacja pracy
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Wysoka kultura osobista i umiejętności komunikacyjne

Twój zakres obowiązków:

  • Samodzielne prowadzenie pełnej księgowości firmy handlowo-produkcyjnej zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych
  • Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (GUS, US, ZUS, ARiMR) i audytorami
  • Przygotowywanie bieżących analiz i raportów
  • Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej dla 24 osób
  • Prowadzenie gospodarki magazynowej i rozliczanie produkcji
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych
  • Monitorowanie i rozliczanie należności i zobowiązań
  • Rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych
  • Sporządzenie deklaracji podatkowych (CIT,VAT, PIT) i statystycznych (GUS, Intrastat)
  • Współpraca przy audytach wewnętrznych, zewnętrznych oraz kontrolach podatkowych
  • Przygotowywanie bieżących analiz i raportów
  • Weryfikacja, klasyfikacja i księgowanie dokumentów np. faktur sprzedaży, zakupu, wyciągów bankowych, list płac.
  • Dokonywanie płatności w systemie bankowości internetowej
  • Kontrola przestrzegania procedur i poprawności zapisów księgowych
  • Nadzór nad środkami trwałymi, prowadzenie rejestrów środków trwałych oraz rozliczanie amortyzacji
  • Monitorowanie i rozliczanie kont rozrachunkowych (klienci, dostawcy, itp.)

Miejsce pracy: Stąporków, woj. Świętokrzyskie
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV z dopiskiem „Samodzielna Księgowa” na
adres: biuro@selpo.pl

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
“Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez SELPO Sp. z o.o. moich danych osobowych,
zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j.DZ.U. z 2016
r., poz.922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez SELPO Sp. z o.o.
moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.”

Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

kontakt

NAPISZ DO NAS

ADRES

Producent Pędzelków i Nakrętek do Lakierów